Hitro iskanje
Iskane besede

Obdobje

Družba




Podrobno iskanje
 
INI-2040/09

LUKA KOPER, d.d., Koper

Nadzorni svet potrdil poslovni načrt 2010

Nadzorni svet Luke Koper, d.d. je na seji dne 21.12.2009 potrdil poslovni načrt družbe za leto 2010, ki predvideva 14,4 milijona ton ladijskega pretovora, kar je 9% več od pričakovanega ladijskega pretovora v letu 2009, ko naj bi ta znašal 13,3 milijona ton.

Rast prometa je načrtovana na vseh profitnih centrih, na nekaterih terminalih pa predvidevajo enak pretovor kot v letu 2009 (terminal za les, terminal glinica, terminal tekoči tovori).

Za leto 2010 predvidevamo poslovne prihodke v višini 116,5 milijona €, kar je 7% več od predvidenih v letu 2009, ko naj bi ti znašali 108,5 milijona €. Stroški poslovanja bodo dosegli 107,9 milijona € (v letu 2009 so ocenjeni na 97 milijonov €), kar pomeni, da bodo za 4 odstotne točke rasli hitreje od rasti poslovnih prihodkov. Na rast stroškov bodo vplivali predvsem višji načrtovani stroški amortizacije in vzdrževanja, kot posledica intenzivnih investicij v pristaniško infrastrukturo v preteklih letih.

Ob upoštevanju finančnega dela ter davka od dobička bo čisti poslovni izid poslovnega leta 2010 znašal 9,1 milijona € oz. 20% več kot v letu 2009. Pri tem velja opozoriti še na posledice prevrednotenja določenih naložb, vendar so postopki cenitev še v teku.

Še naprej bomo zasledovali cilj rasti dobičkovnosti poslovanja, kar ob zmernih stopnjah rasti prihodkov zahteva učinkovito obvladovanje stroškov. Realizirali bomo 34,4 milijona € poenostavljenega denarnega toka (EBITDA), ki bo v letu 2009 nižji in bo znašal 32 milijonov €.

V letu 2010 bomo zaključili nekatere že začete naložbe, kot na primer: terminal za alkohole, zapolnitev lagun v zaledju prvega pomola, cestne navezave na nov vhod. Za nove naložbe, namenjene krepitvi dolgoročne konkurenčnosti posameznih terminalov in pristanišča pa bomo v letu namenili 35,8 milijona €. Najpomembnejše in največje med njimi bodo: terminal za alkohole, obnova kondicioniranega skladišča, notranji in zunanji kamionski terminal ob novem vhodu, gradnja 12. veza, poglabljanje morskega dna in druge vzdrževalne aktivnosti.

Nadzorni svet se je na seji seznanil tudi s poročilom izredne revizije ter s pravnimi mnenji na to temo in odločil, da je potrebno evidentirane sporne projekte dodatno kvantificirati.
Uprava družbe
Datum: 22.12.2009