Hitro iskanje
Iskane besede

Obdobje

Družba




Podrobno iskanje
 
INI-898/17

MERCATOR, d.d., Ljubljana

Mercator ponovno vstopa na trg Bosne in Hercegovine

Na podlagi določil Pravil Ljubljanske borze, d. d., in veljavne zakonodaje družba Poslovni sistem Mercator, d.d., Ljubljana objavlja naslednje sporočilo:

Mercator ne bo prevzemal obveznosti do Konzuma BH, bo pa zagotovil trgu prilagojeno široko ponudbo, ki bo vključevala tudi lokalne dobavitelje.

Na današnji seji je upniški odbor Agrokorja potrdil predlog, s čimer je bila sprejeta formalna podlaga, da lahko Mercator ponovno vstopi na trg Bosne in Hercegovine. Primopredaja in vzpostavitev dejavnosti maloprodaje na trgu v 83 trgovinah bo potekala postopoma, vsekakor pa bo Mercator kupcem ponudil širok in prilagojen asortiment izdelkov, ki bo v najvišji možni meri prilagojen specifikam tržišča. Upniški odbor je hkrati sprejel zaveze o prestrukturiranju Konzuma BiH, ki bo v prihodnje upravljal 156 svojih trgovin. Prestrukturiranje Konzuma BH pa ne predvideva prevzema obveznosti s strani Mercatorja.

Mercator bo v skladu z dogovorom v svoje upravljanje nazaj prevzel 83 trgovin. Ponovni vstop bo temeljil na pozitivnih izkušnjah iz obdobja, ko je Mercator upravljal trgovine v Bosni in Hercegovini. Integracija po prevzemu Mercatorja je namreč povzročila padec prometa in s tem neposredno negativno vplivala na poslovno učinkovitost maloprodajne dejavnosti na tem trgu.

Mercator je v zadnjem obdobju pripravil več scenarijev razvoja dejavnosti trgovine ne samo v  Bosni in Hercegovini, danes sprejet koncept pa predvsem pomeni, da Mercator v BiH ne bo prevzemal nobenih obveznosti Konzuma. Mercator bo po tržni ceni odkupil opremo in zaloge v svojih trgovinah in s tem v veliki meri rešil svoje izzive glede obstoječih terjatev do Konzuma BH. V zadnjem obdobju je Mercator zelo intenzivno pripravljal projekt, saj mora Mercator urediti razmerja z dobavitelji, zaposlenimi, urediti logistiko in vrsto drugih aktivnosti, ki so osnova za poslovno uspešno delovanje Mercatorja. Vstop Mercatorja na novo tržišče pa pomeni tudi poslovno priložnost za slovenske dobavitelje, katerih blagovne znamke so v Federaciji in Republiki Srbski prepoznane kot visoko kakovostne. Pri sodelovanju z lokalnimi in regijskimi dobavitelji Mercator ne pričakuje težav, tudi zaradi tega, ker je upniški odbor Agrokorja sprejel tudi zaveze v zvezi z dokapitalizacijo in likvidnostjo Konzuma BH.

Prevzem objektov in vzpostavitev maloprodajne dejavnosti v Federaciji in Republiki Srbski bo potekal postopoma. Cilj Mercatorja seveda ni zgolj namestitev novih obeležij na poslovalnice, temveč lokalnemu kupcu ponuditi nov koncept trgovine, ki ga razvija Mercator, ter predvsem širok asortiment, ki bo v najvišji možni meri prilagojen potrebam in željam kupcev. Mercator je po vseh raziskavah v BiH še vedno prepoznana znamka, kar je eden od pogojev za zadovoljstvo kupcev, dobaviteljev in zaposlenih.

Obvestilo bo od 31. 8. 2017 in za obdobje najmanj 5 let objavljeno tudi na spletnih straneh družbe www.mercatorgroup.si.

Poslovni sistem Mercator, d.d.
Datum: 31.08.2017